Περιγραφή θέματος

  • ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 

    Το μάθημα της εκπαιδευτικής ψυχολογίας εξετάζεται με εργασία που εκπονεί ο κάθε φοιτητής.

    Για το μάθημα προτείνονται 3 συγγράμματα. 

    O κάθε φοιτητής επιλέγει ένα σύγγραμμα και με βάση την επιλογή του συγγράμματος εκπονεί ανάλογη  εργασία. 

    Οι οδηγίες για τα συγγράμματα και την εκπόνηση της εργασίας είναι καταχωρημένες στην ενότητα "ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ" στο πεδίο ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ


    • Αγαπητοί/τές φοιτητές φοιτήτριές μου,'

      την Παρασκευή 28/06/2024 στις 17.00 έχετε την ευκαιρία να παρουσιάσετε τις εργασίες σας στο μάθημα της εκπαιδευτικης ψυχολογίας. Η παρουσίαση θα έχει την μορφή προσομοίωσης ενός φοιτητικού συνεδρίου καθώς θα υπάρχει κοινό και μικρός μπουφές (κοινή συνεισφορά των παρεβρισκομένων). Η παρουσίαση θα διαρκεί 7 λεπτά με power point και θα υπάρχουν ερωτήσεις τοποθετήσεις. Η παρουσίαση θα βαθμολογηθεί με 3 βαθμούς έξτρα στη συνολική σας βαθμολογία. Στη περίπτωση αριστείας της παρουσίασης προστίθεται 1 επιπελόν βαθμός. Τα ονάματα και η σειρά παρουσίασης θα ανακοινωνθούν. Η ηλεκτρονική φόρμα δήλωσης των ονομάτων (στο σύνδεσμο που ανακοινώνεται ) είναι υποχρεωτική για όσους παρουσιάσουν τις εργασίες τους και θα είναι ανοιχτή έως τις 24/6 για τις δηλώσεις σας. Η παρουσίαση δεν είναι υποχρεωτική.

      Καλή επιτυχία!

  • ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2024

    • ΕΠΙΛΟΓΗ 1 : ΒΙΒΛΙΟ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Αναστοχασμός για δράση"
      ΕΡΓΑΣΙΑ : Μελετήστε το Κεφάλαιο 3, Γνωστική Ανάπτυξη και το Κεφάλαιο 7, Γνωστική ανάπτυξη. Με βάση το παράδειγμα που αναλύεται στις σελίδες 166-167 επιλύστε το ακόλουθο πρόβλημα: Ο κ. Χάρλαντ είναι καθηγητής πληροφορικής και διδάσκει στην Ε΄ Δημοτικού. καλείται να συμβάλει ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν και να διακρίνουν τις έννοιες, δεδομένα, επεξεργασία, πληροφορία και το ρόλο της επιστήμης της πληροφορικής. Να αιτιολογήσετε με βάση τη θεωρία του κεφαλαίου 3, το σχεδιασμό του μαθήματός σας. 

      ΕΠΙΛΟΓΗ 2: ΒΙΒΛΙΟ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΙΜΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΧΡΗΣΤΟ Π. ΦΡΑΓΚΟ¨. ΕΡΓΑΣΙΑ: Μελετήστε τα 3 άρθρα των συγγραφέων: Ιωάννη Φύκαρη, σελ. 122,  Δημήτρη Γουδήρα, σελ 154 και Κωσταντίνο Μπακιρτζή σελ. 223 και προσδιορίστε το ρόλο του εκπαιδευτικού στην σύγχρονη εποχή με αναφορές στα άρθρα των συγγραφέων, Εξειδικεύστε στον ρόλο του εκπαιδευτικού των νέων τεχνολογιών και της πληροφορικής.

      ΕΠΙΛΟΓΗ 3: ΒΙΒΛΙΟ "ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ." ΕΡΓΑΣΙΑ: Μελετήστε τα 3 άρθρα των συγγραφέων:  Σπύρο Σούλη, σελ.  42-54 ,  Ανδρομάχης Νάνου & Γεωργίας Κουλούσια, σελ. 55-70 και Ηλία Αβραμίδη, σελ. 223-245


      Στη συνέχεια, προσδιορίστε το χαρακτήρα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και πώς διασφαλίζεται η ισότιμη εκπαίδευση όταν συμπεριλαμβάνονται μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στην τάξη. Εξειδικεύστε στη διδασκαλία των νέων τεχνολογιών. 


      ΕΠΙΛΟΓΗ 4: ΒΙΒΛΙΟ "Εκπαιδευτική Ψυχολογία" των Paul Eggen και Don Kauchak. Μελετήστε το κεφάλαιο 5: "Πώς διασφαλίζεται η ισότιμη εκπαίδευση όταν συμπεριλαμβάνονται μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στην τάξη. Εξειδικεύστε στη διδασκαλία των νέων τεχνολογιών" 

      Μήκος και μορφή κειμένου για όλες τις εργασίες: 1200 λέξεις, τουλάχιστον, με γραμματοσειρά και μέγεθος χαρακτήρων, σύμφωνα με το template που επισυνάπτεται. ΠΡΟΣΟΧΗ! Βιβλιογραφικές αναφορές APA style