- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
Ασύγχρονη Εκπαίδευση
Available courses
Σκοπός του μαθήματος είναι να γίνονται κατανοητά τα κύρια σημεία εξειδικευμένων αγγλικών κειμένων σε τεχνικά θέματα Πληροφορικής, ακόμα και αν αυτά περιλαμβάνουν αφηρημένες έννοιες ή ειδικές πληροφορίες που απαιτούν τεχνικές γνώσεις. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται στο να παράγουν προφορικό ή γραπτό λόγο σχετικά με τεχνικά θέματα, αναπτύσσοντας επιχειρηματολογία υπέρ ή κατά του υπό συζήτηση θέματος. Μετά την επεξεργασία τεσσάρων ή πέντε ενοτήτων, στο τέλος του εξαμήνου, ακολουθεί πάντοτε η τελική εξέταση με σκοπό τον έλεγχο του βαθμού κατανόησης της διδαχθείσας ύλης από τους φοιτητές.
- Teacher: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΑΖΟΥ
- Teacher: Θωμάς Λάγκας
- Teacher: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΛΥΤΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
- Teacher: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΛΥΤΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
Ή ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών
στις βασικές έννοιες των θεωριών μάθησης
και τη μεικτή μάθηση, ενώ γίνεται σύνδεση με την εφαρμογή τους στην
διδασκαλία της πληροφορικής.
Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις επικρατέστερες θεωρίες μάθησης συμπεριφορισμός, επoικοδομητισμός, αλλά και σε κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις.
Επίσης γίνεται αναφορά στον τρόπο που οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό μαθησιακών περιβαλλόντων με τη χρήση υπολογιστή, σε μοντέλα σχεδίασης και οι συνεπαγόμενες αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικών εφαρμογών, και σε βασικές κατηγορίες εφαρμογών και χρήσεις τους στη διδασκαλία και τη μάθηση της πληροφορικής.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σημασίας των θεωριών μάθησης στην εκπαιδευτική πράξη και ειδικότερα στην διδασκαλία της πληροφορικής με έμφαση την μεικτή μάθηση
- Teacher: ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΤΣΙΝΑΚΟΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
Μαθηματική Λογική
- Teacher: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΛΥΤΡΙΔΗΣ
Κυβερνοασφάλεια
- Teacher: KONSTANTINOS RANTOS
Ανάπτυξη Προηγμένων Εφαρμογών Κινητών Συσκευών
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
- Teacher: ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ
- Teacher: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΖΙΝΑΣ
- Teacher: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΑΛΑΣΚΑ
- Teacher: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΖΙΝΑΣ
- Teacher: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ
- Teacher: ΣΥΜΕΩΝ ΣΙΜΕΩΝΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Αλγόριθμοι Βελτιστοποίησης
- Teacher: GEORGIOS MICHAILIDIS
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή στην χρήση της καινοτομίας στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά
και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών.
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
- Teacher: ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ
Τεχνολογίες του Διαδικτύου των Πραγμάτων
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
- Teacher: Θωμάς Λάγκας
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Ψηφιακού Υλικού
- Teacher: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΑΖΟΥ
- Teacher: ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΤΣΙΝΑΚΟΣ
Γραφικά Υπολογιστών
- Teacher: ΕΛΕΝΗ ΒΡΟΧΙΔΟΥ
Αναλογικά Ηλεκτρονικά_ Εργαστήριο
- Teacher: ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΝΙΟΣ
- Teacher: ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΝΙΟΣ
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΘΕΩΡΙΑ)
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη - Εργαστήριο
- Teacher: ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ
Αναγνώριση Προτύπων
- Teacher: ΕΛΕΝΗ ΒΡΟΧΙΔΟΥ
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
Σήματα και Συστήματα
- Teacher: ΕΛΕΝΗ ΒΡΟΧΙΔΟΥ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος
- Teacher: ΕΛΕΝΗ ΒΡΟΧΙΔΟΥ
- Teacher: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΠΟΥΖΟΣ
Πρωτόκολλα και Αρχιτεκτονικές Διαδικτύου
- Teacher: KONSTANTINOS RANTOS
- Teacher: Θωμάς Λάγκας
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
Κρυπτογραφία
- Teacher: KONSTANTINOS RANTOS
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ
Αυτόνομα Κινούμενα Ρομπότ και Εφαρμογές
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ
Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ
Συστήματα VLSI
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Βασίλης Καλεντερίδης
Αναλογικά Ηλεκτρονικά - Θεωρία
- Teacher: Βασίλης Καλεντερίδης
Νευρωνικά Δίκτυα
- Teacher: ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
Δίκτυα Υπολογιστών
- Teacher: KONSTANTINOS RANTOS
- Teacher: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΚΝΑΣ
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη - Θεωρία
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
Τεχνολογία Λογισμικού I
- Teacher: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
- Teacher: GEORGIOS MICHAILIDIS
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Διδακτική και Εφαρμογές στην Πληροφορική
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
Προγραμματισμός Διεπαφής Χρήστη
- Teacher: ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
- Teacher: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ
Στατιστική και Πιθανότητες
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Προηγμένα Θέματα Προγραμματισμού
- Teacher: ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Επιστημονικός Υπολογισμός_Εργαστήριο
- Teacher: ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΝΙΟΣ
- Teacher: ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΝΙΟΣ
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
- Teacher: ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΠΟΥΖΟΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων με HDL και σε πραγματικό Υλικό. Θα μελετηθούν η VHDL και η υλοποίηση σχεδιάσεων στο αναπτυξιακό DE2.
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι να καλύψει τα θέματα που αντιμετωπίζει κάθε σχεδιαστής βάσεων δεδομένων μέσα από την παρουσίαση των βασικών αρχών του σχεσιακού μοντέλου και του μοντέλου Οντοτήτων/Συσχετίσεων για την περιγραφή των δεδομένων και των ΒΔ, καθώς και των βασικών αρχών της σχεσιακής άλγεβρας.
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη σχεδίαση Ενσωματωμένων Συστημάτων. Θα υλοποιηθεί εργασία εξαμήνου με χρήση του Arduino. Επίσης, θα μελετηθούν θέματα μοντελοποίησης σύνθετων ενσωματωμένων συστημάτων και θα παρουσιαστούν βιομηχανικά παραδείγματα.
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
- Teacher: ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη οργάνωση και σχεδίαση υπολογιστικών συστημάτων. Θα μελετηθούν ο CISC επεξεργαστής MC68000 και ο RISC μικροελεγκτής ATMEGA328P.
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: Dimitris Karampatzakis
- Teacher: ΠΕΤΡΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
Μαθηματικά ΙΙ
- Teacher: GEORGIOS MICHAILIDIS
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
- Teacher: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Το μάθημα της εκπαιδευτικής ψυχολογίας έχει στόχο να προσεγγίσει
- τους τρόπους με τους οποίους παιδιά και έφηβοι μπορούν να μαθαίνουν ώστε να έχουν υψηλά μαθησιακά αποτελέσματα και να εντάσσονται στο σχολικό πλαίσιο αλλά και την ευρύτερη σχολική κοινότητα με επιτυχία
- τις ψυχοπαιδαγωγικές πρακτικές οι οποίες θα μπορούν να προάγουν τη μαθησιακή διαδικασία και να συμβάλλουν δυνητικά σε βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα και
- τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εκπαιδευτικούς και γονείς σε θέματα μάθησης και διδασκαλίας με στόχο τη βελτίωση των μαθησιακών επιτευγμάτων των παιδιών και των εφήβων
Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος:
- Εμβάθυνση στον πολυεπίπεδο ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού.
- Ανάδειξη των δυναμικών που διακινούνται στο σχολείο και της αλληλεπίδρασης μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.
- Διαχείριση αυτού του δυναμικού από τον εκπαιδευτικό. Κατανόηση των συνθετικών στοιχείων της σχολικής επίδοσης.
- Αντίληψη της διαφορετικότητας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
- Συλλογικότητα έναντι ατομικότητας.
- Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις
- Συνεργασία και ανταγωνισμός
- Διαχείριση κρίσεων και μέθοδοι αντιμετώπισης
- Teacher: Andromachi Nanou
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
- Teacher: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΑΖΟΥ
TEN for Coordination, Education and Training NDTR
- Teacher: ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΤΣΙΝΑΚΟΣ
Αντικειμενοστραφής
Προγραμματισμός
- Teacher: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΠΕΡΙΔΗΣ
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Στο μάθημα αναλύονται οι βασικές αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας. Ο σχεδιασμός και η διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων, η συλλογή και η ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων καθώς και η αξιοποίηση του SPSS για την στατιστική ανάλυση των ποσοτικών δεδομένων. Αναλύονται, επίσης, μέθοδοι προσέγγισης των επιστημονικών άρθρων για την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και αρχές συγγραφής επιστημονικών εργασιών.
- Teacher: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΖΑΝΙΔΗΣ
- Teacher: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΑΖΟΥ